در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران 

رودانی ها قهرمان فوتبال نوجوانان و بزرگسالان هرمزگان شدند 



دو تیم رودانی قهرمان ليگ برتر نوجوانان و بزرگسالان فوتبال هرمزگان شدند.‌ 
 
به گزارش صبح ساحل،  همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با انجام فینال بازی های لیگ برتر نوجوانان و بزرگسالان استان هرمزگان دو تیم شاهین مهر و متحد معزآباد رودان جشن قهرمانی را در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس بر پا کردند.
در پایان دور اول مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان از گروه شرق تیم های متحد معز آباد رودان و جبل برشهرو و از گروه‌ غرب تیم های سیبه کوخرد و جنوب برکه دوکا پارسیان به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه یافتند. در دو بازی رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی تیم جبل برشهرو در بازی رفت در خانه مقابل سیبه کوخرد به تساوی بدون گل دست یافت و در بازی برگشت این دیدار یک یک شد تا جبل بر شهرو یک پای فینال باشد.
در دیگر بازی نیمه نهایی تیم متحد معزآباد رودان موفق شد در دو بازی رفت و برگشت تیم برکه دوکا پارسیان را شکست دهد تا حریف جبل برشهرو در بازی فینال باشد.
فینال لیگ برتر فوتبال هرمزگان همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار  شد که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. در ضربات پنالتی تیم متحد معزآباد بهتر عمل کرد و جام قهرمانی را با حضور مسئولان بالای سر برد.
قضاوت این بازی بر عهده مصطفی ناصری، جعفر ذاکری،  عزيزاله محمدی و محمد مدنی بود که در پایان این بازی 
بازی دو داور خوب هرمزگانی عزيز اله محمدی و محمد مدنی از دنیا قضاوت خداحافظی کردند. 
در دیدار پایانی لیگ برتر نوجوانان هرمزگان هم دو تیم شاهین مهررودان و هرنگ جوان بستک به دیدار هم رفتند. 
در دو بازی برگشت مرحله نیمه نهایی در میناب تیم آوای میناب حدید از تیم شاهین مهررودان میزبانی کرد که این 
بازی یک بر صفر به سود آوای حدید به پایان رسید اما با توجه به پیروزی سه بر یک تیم شاهین مهررودان در بازی رفت این تیم به فینال راه یافت. 
در بستک هم  تیم هرنگ جوان به مصاف شاهد هشتبندی رفت که این بازی مثل بازی رفت مساوی شد اما این بار بر خلاف بازی رفت که دو دو به پایان رسیده بود این بازی یک یک تمام شد تا تیم هرنگ جوان بستک به لطف گل های زده بیشتر در خانه حریف به بازی فینال برسد  و حریف تیم  شاهین مهر رودان شود. در دیدار پایانی دو تیم در پایان نود دقیقه به تساوی یک یک دست یافتند و کار شناخت تیم قهرمان به ضربات پنالتی کشیده شد. 
در ضربات پنالتی تیم شاهین مهر رودان موفق شد تیم هرنگ جوان را از پیش رو بردارد و جام قهرمانی را از آن خودش کند. دیدار فینال نوجوانان هرمزگان را پیمان ذاکری،  فرامرز نجاتی،  سیف الله زير کوهی و منصور معلمی قضاوت کردند.  در پایان این دیدار طی مراسم باشکوهی که از سوی هیات فوتبال هرمزگان برگزار شد جام و حکم قهرمانی به دو تیم شاهین مهر و متحد معز آباد رودان اهدا شد.
 
منتشر شده: 1
Hosein
۲۳ بهمن ۱۴۰۰
بالاخره بعد از هفته ها خبری از لیگ سطح اول استان دیدیم، نمیدونم چه غرضی بوده!! چون رودان برد پوشش داده شد؟!!
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها